תפריט נגישות

רב"ט רון נאמן ז"ל

קו"ח מתוך ספר "בנינו", רמת השרון


הרבה שמחה ואושר הביאה לידתו של רון להוריו ולאחותו רבקה. ילדותו עד גיל 11 עברה עליו בקאסל, גרמניה, בה למד בגן ילדים והחל לימודים ביה"ס יסודי.
מגיל צעיר מאוד, פיתח אהבה רבה לסירות מרוץ, סקי מים ומכוניות ספורט, יחד עם אביו ובעידודו הירבה לעסוק ולבלות בענפי ספורט זה.
במקביל ללימודיו המשיך במלוא המרץ לעסוק גם בארץ בתחביביו, היווה מקור מוסמך לחוות דעת מקצועית בנושאים אלו לחבריו. כמה מאושר היה ביום בו קיבל רישיון נהיגה ומאוחר יותר, בכספים שחסך, הוציא רישיון לאופנוע.
לקראת גיוסו לצה"ל, עבר מבדקים לקורס טיס ועבר אותם. אולם עקב סיבה רפואית לא יכול היה להמשיך בקורס ורון מצא עצמו בגדוד תותחנים בקורס משקי שלישות, אותו סיים בהצלה. בתפקידו כמשק שלישות הראה אחריות ונכונות לבצע את כל המוטל עליו על הצד הטוב ביותר ואף חרג מעצם התפקיד בהתנדבות לעסוק גם במטלות אחרות.
בהעדר כוח אדם, התנדב רון להעביר נגמ"ש (לא כנהג אלא כמוביל) ובנסיעה זו התהפך הנגמ"ש ורון וחברו יצאו בנס מתאונה זו בפצעים קלים בלבד.
אולם, שלושה שבועות מאוחר יותר, לפנות בוקר ביום ליל הסדר, כאשר עדיין לא החלים מפצעי התאונה עם הנגמ"ש הסיע רוני יחד עם חברו נבות את מירה, ידידתו של רון לשדה התעופה. בצומת תל השומר כשעצרו באור אדום התנגשה בהם מכונית אמריקאית נהוגה בידי נהג מסומם. מעוצמת ההתנגשות מצאו רון וחבריו את מותם במקום.
רון השאיר אחריו, הורים ואחות. אימו אליזבט - ילידת גרמניה, ואביו יעקב - יליד פולין, ניצול שואה.
רוני היקר, אתה עימנו יום יום שעה שעה.
זכרך לא ימוש לעד.
יהי זכרך ברוך.

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה