תפריט נגישות

שמעון בן ארויה ז"ל

שמעון בן ארויה
בן 45 במותו
בן שרה ואליהו
נולד בי"ב בחשוון תשי"ז, 17/10/1956
התגורר בנתניה
חלל פעולת איבה
בט"ו בניסן תשס"ב, 27/3/2002
מקום אירוע: נתניה - "פארק", סמוך לים
באזור מרכז הארץ והשפלה
מקום קבורה: נתניה - שיכון ותיקים
הותיר: אם, אישה ושלושה ילדים

קורות חיים

שמעון, בן שרה ואליהו, נולד בנתניה בי"ב בחשוון תשי"ז (17.10.1956). גדל והתחנך בנתניה, למד בבית הספר "תחכמוני" ובתיכון "נעורים".

בצה"ל שמעון שירת בחיל השריון. הוא אהב את המדינה ועשה את חובותיו במסירות. גם את תפקידיו בשירות המילואים תמיד ביצע בצורה הטובה ביותר והאחראית ביותר. הוא היה גאה במולדתו, וביקש לתרום את חלקו לה.

שמעון נישא לקורין ב– 1980. הם גרו בנתניה, ובמשך השנים נולדו לבני הזוג שלושה ילדים: שרי, הילה ואלעד. שמעון עבד למחיית משפחתו במחלקת התברואה של עיריית נתניה. במהלך עבודתו זכה לקבל את אות העובד המצטיין.

שמעון נמשך אחר תחומי עניין שונים ומגוונים. הוא התעניין בפוליטיקה. היה חובב ספורט – בפרט כדורגל. כן הירבה להאזין לשירים עבריים, ואף חלם ללמוד יום אחד לנגן בגיטרה.

שמעון היה בראש ובראשונה איש משפחה למופת, בעל מסור ואב אוהב ומפנק. בקרב ידידיו נודע כטיפוס צנוע הרגיש לסביבתו, רגיש תמיד לחולשותיו של האחר ויודע לתמוך ולהעניק ממיטבו.

שמעון היה איש שתמיד פירגן, תמיד חייך – גם כשהוטרד מדבר זה או אחר היה שומר על מזג נעים. הוא היה איש של שלום, האמין בשלום בין בני האדם, תמיד חיפש את הטוב שבזולת. הוא מעולם לא חשב רעה על איש, מעולם לא ידע טינה מהי.

ביום רביעי בערב, ט"ו בניסן ליל סדר פסח תשס"ב (27.03.2002), התפרץ למלון "פארק" שבסמוך לחוף הים בנתניה מחבל פלסטינאי חגור בחגורת נפץ. הוא נכנס לחדר האוכל, בו התיישבו זה עתה כ– 250 אורחים לקריאת ההגדה, ופוצץ את עצמו. 22 בני אדם נרצחו מייד וכמאה וחמישים נפצעו. שמונה בני אדם נפטרו מאוחר יותר מפצעיהם.

שמעון ורבים מבני משפחתו הענפה היו אף הם בין החוגגים. שמעון, שעמד קרוב למחבל, נרצח במקום. אשתו, ילדיו ובני משפחה נוספים נפצעו, חלקם באורח קשה.

שמעון היה בן 45 במותו. הותיר אם, אישה ושלושה ילדים. הוא הובא למנוחת עולמים בבית העלמין בנתניה.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה